Praca
w IKEA Centres Poland

For jobs in all countries please visit www.iicg.com/career

Wierzymy w ludzi!

By stworzyć pomysł na biznes, który odniesie sukces, potrzebne są marzenia. By marzenia stały się rzeczywistością, potrzebni są ludzie.
 
 

Pozytywny duch zespołowy

Jesteśmy różnorodną grupą zwykłych, szczerych, bezpośrednich ludzi. Pochodzimy z różnych zakątków świata, ale łączy nas wspólna wizja: "tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi". Sposób w jaki ją realizujemy opiera się na humanistycznych wartościach, które  stanowią podstawę naszej pracy i naszej kultury - otwartej, uczciwej, pełnej empatii i wzajemnego szacunku. Praca z nami przypomina pracę w gronie przyjaciół. Nasza kultura jest oparta na poczuciu wspólnoty, entuzjazmu i radości. Zawsze szukamy ludzi, którzy podzielają nasze pozytywne nastawienie i wartości. 

10 wartości IKEA Centres

PROSTOTA
Staramy się wszystko maksymalnie upraszczać, nie idziemy jednak na łatwiznę. Nie wprowadzamy niepotrzebnych komplikacji, zawsze mówimy jasno i wprost, o co nam chodzi. Wiemy, że skomplikowane problemy mają często proste rozwiązania. 

PRZYWÓDZTWO POPRZEZ PRZYKŁAD
Wierzymy, że czyny mówią więcej niż słowa. Nasze działania wyznaczają standardy i stanowią wzór dla naszych kolegów. Zawsze dotrzymujemy obietnic składanych partnerom biznesowym – oni zaś doceniają nas za uczciwość i etyczne postępowanie.

ODWAGA BYCIA INNYM
Nasze działania oparte na wartościach, powodują, że wyróżniamy się spośród innych firm. Łamiemy schematy i mamy odwagę, by ze znanego wejść w nieznane. Stale eksperymentujemy i próbujemy nowych rozwiązań bez wywarzania otwartych drzwi. Niestandardowe myślenie pozwala nam być o krok przed  konkurencją. To pozwala nam ulepszyć naszą działalność, obniżyć koszty, pomóc naszym partnerom stać się bardziej konkurencyjnymi oraz tworzyć lepsze warunki życia codziennego dla wielu ludzi.

DĄŻENIE DO POZNANIA RZECZYWISTOŚCI
Wiemy, co dzieje się w branży, i podejmujemy decyzje na podstawie rzeczywistych przesłanek i zdrowego rozsądku. Nie prowadzimy działalności zza biurka. Zawsze staramy się możliwie często spotykać z klientami, najemcami i innymi partnerami biznesowymi.

NIEUSTANNE POSZUKIWANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ
Cenimy zmianę jako naturalną część naszego rozwoju i wzrostu. Nasze doświadczenie pokazuje, że jedyną stałą jest zmiana. Ona nas napędza i inspiruje do poszukiwania kreatywnych rozwiązań i innowacyjnych pomysłów, które zbliżają nas do osiągnięcia sukcesu w biznesie.

ŚWIADOMOŚĆ KOSZTÓW
Dbamy o koszty i unikamy niepotrzebnych wydatków, oszczędzając ich także naszym partnerom biznesowym. Jednak robimy to bez uszczerbku dla jakości czy bezpieczeństwa. Działamy tak, aby osiągnąć najlepszy rezultat za najniższą cenę. Myślimy perspektywicznie i rozumiemy, że dzisiejsze inwestycje mogą zaowocować w przyszłości oszczędnościami i usprawnieniem działalności.

SKROMNOŚĆ I WYTRWAŁOŚĆ
Dla nas skromność, oznacza prowadzenie działalności z szacunkiem. Jesteśmy zawsze przyjaźni i szczerzy we wszystkim co robimy. Jesteśmy wytrwali i bierzemy na siebie odpowiedzialność.  Mamy odwagę do działania i skupiamy się na doprowadzeniu spraw do końca. 

CIĄGŁE BYCIE W DRODZE
Robimy przegląd naszych działań i pytamy co możemy jutro zrobić lepiej. Dzięki temu znajdujemy rozwiązania, które pozwalają nam radzić sobie z codziennymi wyzwaniami i być wytrwałym. Wszystko co robimy daje nam kolejne doświadczenia i pozwala się rozwijać. Idziemy ciągle do przodu i uznajemy, że w tej podróży najważniejsze jest „bycie w drodze”.

POCZUCIE WSPÓLNOTY I ENTUZJAZM
Najlepsze wyniki osiągamy pracą zespołową. Każdy pracownik naszej organizacji odgrywa istotną rolę w rozwijaniu działalności. Zawsze staramy się dzielić wiedzą i informacjami. Wspólnie celebrujemy sukcesy, potrafimy się razem bawić. Chcemy, by nasi partnerzy biznesowi czuli nasz entuzjazm i podzielali go.

BRANIE I DAWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Pracujemy w atmosferze zaufania i szacunku. Podział obowiązków oparty na zaufaniu motywuje nas do przyjmowania odpowiedzialności i wykorzystywania potencjału. Delegowanie odpowiedzialności oznacza, że musimy mieć odwagę do awansowania pracowników wykazujących  potencjał. Przyjmujemy na siebie odpowiedzialność i nigdy nie unikamy trudnych zadań. Szczerze przyznajemy się do błędów, wierząc, że możemy czerpać z nich naukę na przyszłość.


W IKEA nie ma typowej kariery

Zapewniamy wyjątkowe możliwości nauki i rozwoju kariery. Zachęcamy naszych pracowników, by sprawdzili się na różnych stanowiskach, a wiele osób wielokrotnie zmienia Spółki IKEA, funkcję i kraj, w którym pracują. Możesz zaprojektować własną ścieżkę kariery, zgodnie ze swoim planem rozwoju i celami na przyszłość. Wspólnie ze swoim przełożonym możesz określić cele na nadchodzący rok i dalszą przyszłość. Inwestujemy w rozwój naszych pracowników, oferując im możliwość udziału w szeregu wewnętrznych programów szkoleniowych - dla tych, którzy chcą się czegoś nowego nauczyć i stale rozwijać. 

Wierzymy, że w każdym pracowniku drzemie potencjał do rozwoju. Kiedy ty się rozwijasz, IKEA Centres rozwija się razem z Tobą. W strukturze IKEA Centres Polska znajdują się następujące działy: rozwoju i budowy centrów handlowych, zarządzania centrami handlowymi, najmu powierzchni handlowych, marketingu, finansów, HR oraz dział prawny. Pracę znajdą u nas menedżerowie i specjaliści z następujących obszarów: inżynierowie budowlani, konstruktorzy, elektrycy, specjaliści ds. zarządzania nieruchomościami komercyjnymi, technicy utrzymania obiektów, specjaliści ds. najmu oraz zakupu gruntów, specjaliści ds. finansów i księgowości, specjaliści ds. marketingu, prawnicy, pracownicy administracji i wielu innych.

Jeżeli chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, sprawdź aktualne oferty pracy na www.ikea.pl. Znajdziesz tu informacje na temat przeprowadzanych przez nas obecnie rekrutacji.